Від віри вчителя в можливості кожного учня, від його наполегливості, терпіння, уміння прийти на допомогу залежать успіхи його учнів на шляху пізнання.
В.Ф.Шаталов
Навчальний заклад бере участь у пілотному проекті
Всеукраїнського науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного
освітнього середовища у Запорізькій області". У рамках експериментального
проекту планується розробити і апробувати модель упровадження інклюзивної
освіти. У закладі навчається 630 учнів, серед них 18 в інклюзивному 1-А класі,
де здобувають знання 2 учні з особливими освітніми потребами (вчитель
Шеремет Т.М., асистент вчителя Отрішко О.В.).
Навчально-виховний
процес здійснюють 38 педагогічних працівників. Навчання на спеціалізованих
семінарах-тренінгах "Інклюзивна освіта - рівень свідомості нації. Досвід.
Перспективи. Результати" пройшли директор школи Каткова Л.Є., заступник
директора з навчально-виховної роботи Притула І.М., вчитель початкових класів
Шеремет Т.М., асистент вчителя ОтрішкоО.В., практичний психолог Куріленко
А.В. Інклюзивне освітнє середовище змінює роль педагога звичайної
загальноосвітньої школи. Запорукою успішної реалізації моделі інклюзивної
освіти є ефективна співпраця вчителів, відповідних фахівців, батьків та учнів.
У школі створена своєрідна мережа підтримки. Також працюють за сумісництвом
Лющанська С.В., педагог-дефектолог та логопед, Клименко М.А., вчитель реабілітаційної
фізкультури. Надають консультативну допомогу Лісова О.В., педагог
Гуляйпільської спеціальної школи-інтернату, наставник з інклюзивної освіти,
фахівці РПМПК. Узакладі підходидо створення і розвитку інклюзивного освітнього
середовища реалізуються у таких напрямках: вирішення організаційних питань,
вироблення загальних принципів інклюзивного навчання, упровадження інклюзивної
практики, підвищення педагогічної компетентності вчителів,
психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, робота з батьками.
Інклюзивне навчання - важливий крок у розвитку освіти. Розв'язання
складних і багатогранних завдань, які постають перед інклюзивним
загальноосвітнім закладом, є стимулом розвитку професійної компетентності
педагогічного колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар