Рекомендована література


1. Концепція розвитку інклюзивної освіти / Наказ міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 № 912 // Соціальний педагог. - 2010. - №4(квітень). - С. 3-6.

2. Положення про загальноосвітній навчальний заклад // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. - 2001. - № 6.

3. Балакірська Л.В. Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами //Педагогічна майстерня,-2011.-№6.– С.11-13.

4. Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен.// Рідна школа - №3 - 2011р – С.10.

5. Єфімова С. М. Лідерство та інклюзивна освіта: навч. метод. посіб./ Єфімова С. М., Королюк С. В.; за заг. ред. Колупаєвої А. А. — ТОВ “Видавничий дім “Плеяди”, 2012. — 164 с. — (Серія “Інклюзивна освіта”).

6. Жерносєк І.П. Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях. – Київ, 2001.

7. Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: Навчально-методичний посібник /Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Софій Н. З., Луценко І. В., Василашко І. П. Під заг. ред. Шинкаренко В. І., — К.: ТОВ “Видавничий дім “Плеяди”, 2013. — 96 с.

8. Колупаєва А., Софій Н.З., Найда Ю.М. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. - К., 2007. - 128 с.

9. Корніцова С.В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ //Початкове навчання та виховання, - 2011.-№29, жовт. – С. 16-20.

10. Методична робота в школі: теоретичні засади; система роботи; досвід / Укл. Григораш В.В. – Х.: Вид. група “Основа”, 2010. – 304 с. – (Серія “Адміністратору школи”).

11. Нечипоренко В. В. Системний розвиток навчально-реабілітаційного центру як умова формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров'я [Електронний ресурс]/Режим доступу: http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/ 245149.html.

Немає коментарів:

Дописати коментар