Комунальний заклад
"Гуляйпільська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №1"
Гуляйпільської районної ради
Автори матеріалу:
директор школи
Каткова Любов Єгорівна
заступник директора з навчально-виховної роботи
Притула Ірина Миколаївна
учитель початкових класів
Шеремет Тетяна Миколаївна
Педагогічні роздуми
На часі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивне навчання - це те яскраве світло в кінці довгого темного тунелю, що відкривається перед особливими дітьми, для яких спілкування з однолітками стає звичною необхідністю. І хоча інклюзія не є докорінно новим явищем, на шляху її ефективного запровадження існує багато труднощів. Перш за все - підготовка та підвищення компетентності педагогічних працівників. Величезна проблема постає перед вчителями, до яких в клас прийшли незвичні школярі. Адже дитина з особливими освітніми потребами - це окремий цікавий світ, який ще треба вчителю пізнати. Інклюзія - це не просто питання навчання дітей і виділення необхідних ресурсів. Це - проблема особистісного та мотиваційного розвитку вчителя, який шляхом спроб та помилок втілює в життя ідеї інклюзивної освіти. Саме тому і була обрана тема досвіду. що допоможе школам. які ступають на шлях інклюзії, підготуватися до роботи в нових умовах.
Немає коментарів:
Дописати коментар