Про автора

Комунальний заклад 
"Гуляйпільська загальноосвітня школа 
І-ІІІ ступенів №1" 
Гуляйпільської районної ради 

Автори матеріалу: 

директор школи
Каткова Любов Єгорівна 

заступник директора з навчально-виховної роботи 

Притула Ірина Миколаївна



учитель початкових класів
Шеремет Тетяна Миколаївна

                                                               Педагогічні роздуми
    На часі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивне навчання - це те яскраве світло в кінці довгого темного тунелю, що відкривається перед особливими дітьми, для яких спілкування з однолітками стає звичною необхідністю. І хоча інклюзія не є докорінно новим явищем, на шляху її ефективного запровадження існує багато труднощів. Перш за все - підготовка та підвищення компетентності педагогічних працівників. Величезна проблема постає перед вчителями, до яких в клас прийшли незвичні школярі. Адже дитина з особливими освітніми потребами - це окремий цікавий світ, який ще треба вчителю пізнати. Інклюзія - це не просто питання навчання дітей і виділення необхідних ресурсів. Це - проблема особистісного  та мотиваційного розвитку вчителя, який шляхом спроб та помилок втілює в життя ідеї інклюзивної освіти. Саме тому і була обрана тема досвіду. що допоможе школам. які ступають на шлях інклюзії, підготуватися до роботи в нових умовах.   


Немає коментарів:

Дописати коментар